TUNNE LÜTSEUMLAST II – Poul Jakob (VIII B)

February 16, 2017
Liina Hints

 

Pikk ootamine on läbi, sest ilmunud on teine osa “Tunne lütseumlast” seeriast. Aega võttis, aga asja sai! Seekord intervjueeris pressitiim Poul Jakob Levertandi (VIII B) – räägiti elust-olust, suurimatest saavutustest, huvitavatest hobidest ja muust põnevast. Head lugemisrõõmu!

Intervjueeris Iris Pähn (IX B)

Millega sa vabal ajal tegeled ja miks?

Ma mängin kitarriorkestris, millega käin vahvates kohtades esinemas. Võib-olla lähen isegi laulupeole. Veel käin ma kergejõustikus ja tegelen üldiselt enda vormis hoidmisega.

Mida pead enda suurimaks katsumuseks, mida suurimaks saavutuseks?

Suurimaks katsumuseks pean enda laiskusest võitu saamist – seda, et ma teeks asjad õigel ajal ära. Ma lasen tihti asjadel niisama minna ja see tuleb mulle ainult kahjuks. 

Suurim saavutus… Veidi imelik ta ehk on, aga ma käisin kunagi 4-aastasena Kreekas klubis rahvatantsu tantsimas ja sain auhinna selle eest, et ma tõstsin jala kõige kõrgemale.

Mis on su imelik varjatud talent?

Ma oskan olukordades väga kohatuid asju öelda, näiteks mõne halva nalja visata.

Mida plaanid teha pärast gümnaasiumi lõpetamist?

Esmalt tahaksin üldse gümnaasiumisse sisse saada. Muidu olen mõelnud kahe suuna peale – kas ajakirjandus või diplomaatia. 

Millise meie kooli õpetajaga läheksid üksikule saarele ja miks?

Mina läheksin üksikule saarele monsieur Michenet-Delys’iga, sest arvan, et meie vahel tekiks elav diskussioon – aga seda ainult siis, kui saar oleks suur ja seal oleks palju, mida avastada. Väga väiksele saarele temaga ei läheks.

Raamat, mida kõik peaksid lugema?

Soovitan lugeda Arved Viirlaiu raamatut “Ristideta hauad”. See selgitab, miks inimesed meie ümber on sellised, nagu nad on.

Kui sa saaksid olla ühe päeva ükskõik kes, siis kes sa oleksid ja miks?

Ma oleksin keegi, kes on eluohtlikus olukorras, ürginimene või midagi sellist. Keegi, kes sellest olukorrast välja tulemiseks peaks mõtlema, kuidas ellu jääda.

Mida muudaksid meie kooli juures?

Ma arvan, et oleks tore, kui meie koolil oleks rohkem sõpruskoole – nii välismaal kui ka siinsamas Tallinnas. Samuti sooviksin, et osad õppeained, mis ei keskendu keeltele (näiteks geograafia), oleksid prantsuse keeles, sest siis saaksime prantsuse keeles ka veidi praktikat.

12185475_1513553248955469_7283125271745029187_o